آموزش کاربر ماساژ در اصفهان

نام حرفه دوره کاربر ماساژ
پیش نیاز دوره ماساژ سوئدی
طول دوره
12 ساعت
شهریه کلاس
چهار میلیون و هشتصد هزار تومان

در این دوره آناتومی و فیزیولوژی بدن، سبک های متفاوت ماساژ، ممنوعیت ها و محدودیت های ماساژ ، کمک های اولیه، انواع بیماری های اسکلتی و ماهیچه ای، حرکات اصلاحی ، انواع روغن ها همچچنین ارگونومی بدن در محیط کار آموزش داده می شود.

هدف از دوره های آموزش ماساژ کاربر اصفهان این است که کارآموز بتواند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شود و با تخصص خود بهترین نوع ماساژ و درمان درد را برای مراجعین خود رقم بزند. برای دریافت مدرک فنی حرفه ای ماساژ اصفهان اینجا کلیک کنید.

آموزش کاربر ماساژ در اصفهان

دوره آموزشی کاربر ماساژ جامع ترین دوره آموزشی ماساژ می باشد، زیرا این دوره تنها دوره ای می باشد که هنرجو در طی آن با آناتومی و فیزیولوژی بدن به طور کامل آشنا می شود و همزمان چند سبک متفاوت ماساژ از جمله ماساژ سوئدی ، ماساژ روسی و کلاسیک، همچنین حرکات پر کاربرد ماساژ تایلندی را فرا می گیرد. ماساژ در زندگی لازمه امروزی محسوب می شود. دوره ماساز کاربر از تخصصی ترین دوره های ماساژ می باشد و افرادی که می خواهند وارد عرصه کاری ماساژ شوند می باید ابتدا دوره ماساژ کاربر را بگذرانند.

علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش کاربر ماساژ اصفهان می توانید از طریق فرم ثبت نام زیر درخواست خود را ارسال بفرمایید تا مشاورین ما در اولین فرصت جهت تکمیل مراحل ثبت نام با شما تماس بگیرند. با ثبت نام اینترنتی خود شامل تخفیف 5 درصدی دوره خواهید شد.